About Me

My photo
seremban, Islam, Malaysia
PMR .. PMR .. lalala ='=" gutarist :)) Saya suka tido :)

Follow Me ! =)

Sunday, May 15, 2011

Sekarang pukul 3.55 a.m and aku still tak boleh tido -,- Ergh! tido la ayu ! ngade-ngade kan ko mate ! aku cungkil kang ! karang esok nak study terkuyup-kuyup mate kau . Yeah ! study kat wad yang ditemani oleh mak cik mak cik yang aku tak kenal mak sapo nih -,- actually , hati aku dari pukul 1 tadi aku nak start tido asyik berbisik je pasal dia -,- Alahai ! dah lah , aku dah tak nak pikir pasal kau lagi dah . buat ape aku nak pikir pasal kau tapi kau tak pernah nak pikirkan pasal aku kan ! aku tahu lah aku tak secantik/secomel macam budak budak pompuan lain tuh ! Tapi kau jangan silap arh ! budak yang tak pandai jaga kau ni lah yang akan jadi kaya raya esok ! WAH ! melampau -,- dah lah . aku bukan nak cerita pasal benda alah bodoh nih .kbai -,-