About Me

My photo
seremban, Islam, Malaysia
PMR .. PMR .. lalala ='=" gutarist :)) Saya suka tido :)

Follow Me ! =)

Monday, May 16, 2011

Ergh !!!! kenapa aku still tengok profil kau ? kenapa aku still menunggu and mengharap kau tegur aku kat fb bila kau on9 ? kenapa ?? hakikat nya , bila kau on9 kau sikit pon tak tegur aku :'( mana aku tak tulis macam-macam :'(  kau kata jadi macam biasa walaupun tak de pape . ok ! aku jadi macam biasa . macam biasa masa kita . . ergh ! stupid kau AYU ! :'(  kalau boleh aku nak bakar semua benda yang ada kat aku :'(  *kita bakor kita bakor :D Dah stop it !:(  ok . I admit i still . . .  Ergh ! aku benci cakap perkataan tuh lagi ! perkataan tu la yang membuat kan hati aku sakit ! and tak da sape pon tahu pasal tuh . ya ! tak de sape pon tahu . sebab aku tak nak  tunjuk . aku tak nak tunjuk yang aku still . . .  ' perkataan stupid tu ' . aku mesti benci kau . itu je jalan yang boleh aku lupakan kau . My god ! tolong lah cepat kan hari , aku nak pergi sekolah . aku nak tengok muka dia for the last time :'( dari jauh pon tak pa . biar aku nangis sorang-sorang :'(
 Thank God blog ada :) kalau tak aku tak tahu nak luah kan kat sape ? Kawan ? diarang takkan faham perasaan aku macam mana . Perasaan aku jauh beza dengan korang . kalau aku kata aku sayang . That's mean aku sayang betul . Kalau aku cakap aku benci . . . memang aku benci :( kalau aku dah lafaz kan ' 1 <3 [_] 4e>r ' memang aku <3 sampai 4e>r :( lelaki ?! dah lah ! aku takkan mudah percaya kau lagi ! aku takkan mudah 'jatuh' kat kau lagi . kau nak aku jadi teman hidup kau ! sorry ! not now ! tunggu umur aku 24/25 . bila umur aku dah sampai tahap tuh . I dont need perkataan 'couple ' . kau betul ada niat terus masuk meminang :D samaada aku accept or not itu HAK aku ! kau tak boleh nak konker . karang kalau tak kahwin Nabi tak mengaku umat :( tak nak la kan . k lah . aku malas nak taip pasal benda alah bodoh yang tak da makna ni . kau terbaca . aku minta maaf . This my world :) aku tak perlukan $hayunkwx kau lagi . cukup lah sampai sini . aku minta maaf sangat . aku rasa decision yang aku buat tu TEPAT ! and itu untuk masa depan kau jugak . Goodluck SPM :) aku nak kau dapat straight 'A' bukan straight 'B' atau 'C' macam PMR kau -,- buat bungkus nasi lemak bagi awek kau makan . hidup kau juga yang senang bukan aku :)) goodluck my friend :) kbai .
Oh ya ! Readers/followers .. aku nak coklat TOBLERONE . aku tahu aku datang sekolah nanti , aku nak korang hulur kat aku . Gentlemenly ! HAHA *demand -,- kbai