About Me

My photo
seremban, Islam, Malaysia
PMR .. PMR .. lalala ='=" gutarist :)) Saya suka tido :)

Follow Me ! =)

Tuesday, May 17, 2011


Ayu ! kenapa kau malas belajar ? baca buku ? dah lah kau benggap math -,- tak nak practise buat latihan pulak tuh -,-
 kau asyik dengan gitar gitar gitar ...... internet internet internet ..... buat lagu sendiri -,- pastu bukak youtube .. taah ape -ape yang kau tengok 'Happy Tree Friends ' pastu gelak sorang-sorang -,- tolong la .. kau tu nak PMR ! tak lame je lagi pejam celik dah Pra-PMR .. and kau ? still boleh buang masa lagi dengan benda yang melalaikan kau ! kau dah janji kan nak dapat 8A! kau dah janji kan kata nak tebus balik result UPSR yang tak ada masa depan tuh kan ! ? kan ?


Yela . Mulai esok aku janji , aku buka buku ... habis kan satu subject satu jam . Janji tak kan online lagi :( tapi sekejap je lah ea . yela2 .. janji kalau aku online pon 10 minit je :) Janji tak pegang gitar till habis exam Mid -Year :( *eh ! but boleh ke ambik periksa lepas korang semua dah selesai exam nanti? wah . takut cikgu tak bagi ma . Dapat telur puyuh lah aku nanti :'( Hish ! takkan biarkan itu semua berlaku ! aku akan paksa jugak cikgu nak ambik exam ! Kan aku pernah cakap aku nak tebus balik masa exam selaras 1 aku tu kan ? :)
Dont worry ! korang nanti bila aku datang sekolah jangan bagi tahu aku sekelumit kuman pon klu exam keluar soalan apa . aku tak nak dengar . aku nak ambik exam tuh dengan HONEST ! jangan pikir budak last ambik exam akan dapat straight A -,- itu kalau korang bagi tahu apa yang keluar kan? kalau korang tak bagi tahu ? Level standard kita sama kan ? :)  tak payah nak jelous sangat nanti lah ea.. kalau Mid-Year nih aku dapat 3A *yang lain bla..bla .. korang jangan nak memandai cakap aku meniru ea ! Tolong sikit . Ni AYU IFFAH lah .. tak main arh nak tiru-tiru nih .. dapat result bagus tapi hati tak happy tak guna gak kan ? yela sebab meniru -,- ARGH ! kerja khusus aku tak habis buat lagi :( korang semua mesti dah siap kan? siap hantar lagi . tak pa lah .. aku datang sekolah nanti terus bagi kerja khusus aku yang complete kat cikgu :) tak payah cikgu nak tanya-tanya lagi kan ? Oh gosh ! Hafazan . aku tak hafal lagi .. au tak ingat surah apa yang kene hafal :( yang aku ingat surah ayat Kursi dengan Aliflammim yang lain ? Alah yang form 2 punya aku boleh .. yang form 3 ngan form1 nih ? Tak nak lah pafa aku FAIL :( buat malu islam ja :D haha . ingat ayu ! esok study . kalau maleh sangat nak baca buku tuh banyak kali . kau record ja pakai recorder akak :) senang kan !
kau nak ke jadi macam bapak simpson nih ? -,- memboroi kan perut je . -,- . aku tak nak nanti bila kau dapat result -PMR kau muka kau macam
-,- Cemeng ! aku nak tengok muka kau
Terkejut beruk ! bia terangkat rambut kau tuh sikit ! bila tengok result kau
Straight A ! bia dorang terperanjat sikit ! HAHA . kbai -,-