About Me

My photo
seremban, Islam, Malaysia
PMR .. PMR .. lalala ='=" gutarist :)) Saya suka tido :)

Follow Me ! =)

Monday, May 16, 2011

Hi ! nama saya ' AYU IFFAH '
AGE = 15 -,-
ya .. ya .. ya .. Penilaian Menengah Rendah waiting for me -,- Ergh !
Budak pz batch 2009,2010,2011 :))
Relationship ? kau tak payah sibuk !
Hobi ? tido ! HAHA
Fixie (merah putih -,-) ya .. ya .. aku bukan nye nak sangat pon -,- seriously ! tapi dah moto berkecai accident kan , aku nak pergi sekolah naik ape ? korang belikan motor baru boleh ? HAHA *banyak cantik kau ayu -,-
Family aku tak kaya ok ! tapi aku boleh dapat apa korang tak dapat dengan syarat KEPUTUSAN MESTI MAU 'A' LA KAN ? :)

tolong jangan bagi aku camera atau apa-apa benda alah yang boleh record :) sebab ea aku memang kaki ambik gambar , kaki record . HAHA . *memang kau suka berangan kan ?
hahah .. a'ah .. memang aku suka berangan . apasal kau SAKIT kalau aku berangan :D sakit hati adalah kan? aku tahu tuh . kbai .

Sooo, korang tak payah heran sangat lah kan kalau profil picture FB aku selalu bertukar-tukar :) memang banyak sangat gambar ' berangan ' aku . tinggal tunggu nak edit ja kan ? Tengah aku boring-boring tadi , korek-korek la folder dalam laptop nih , jumpa pulak gambar-gambar aku . HAHA . golak sorang -sorang , Then, terus buka picnik ! :) terus edit :))








Banyak lagi gambar den hah ! takkan lah aku nak upload kan semua ye tak ? -,-

haha .. da lah . kbai :)) have a good day Candy :)